Osobiste konta bankowe

Rozważ również:

Do Twojego konta:

Pytania i odpowiedzi

Sesje przychodzące

Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.

Sesje wychodzące

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

***

Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.

Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.

Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:

CA24 Mobile

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Kliknij Kanały dostępu
  4. Wybierz CA24 Infolinia
  5. Kliknij Potrzebuję nowy telekod
  6. Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia

CA24 eBank

  1. Zaloguj się do CA24 eBank
  2. Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
  3. Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
  4. Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy

Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:

  • nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
  • nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
  • nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.

Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:

  • Polska infolinia
  • Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones (call charges may vary depending on your service provider) and abroad phone calls +48 71 799 71 99 (call charges may vary depending on your service provider)
  • Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur) et de fetranger +48 71 799 71 77 (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur)
  • Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14 (вартість дзвінка згідно тарифу оператора)

Asia jest wirtualną doradczynią banku Credit Agricole i pracuje codziennie 24h na dobę. Możesz porozmawiać z nią na czacie tekstowym na naszej stronie internetowej albo na naszej infolinii – to z nią połączysz się na początku.

Jak porozmawiasz z Asią na czacie?

Zwyczajnie! Napisz pytanie, a Asia odpowie Ci – szybko i konkretnie. To dobre rozwiązanie, jeśli chcesz sprawdzić coś online. Dzięki niej szybko dowiesz się jak:

  • złożyć wniosek o kredyt,
  • aktywować kartę do konta,
  • działa aplikacja CA24 Mobile,
  • i możesz też zmienić swoje dane kontaktowe.

To tylko przykłady – możesz ją zapytać o wszystko co dotyczy naszej oferty m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga dostępu do Twoich danych np. sprawdzić stan konta, albo zastrzec kartę – skorzystaj z czatu w aplikacji CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank.

Jak porozmawiasz z Asią na infolinii?

Konkretnie! Kiedy połączysz się z naszą infolinią, w pierwszej kolejności porozmawiasz z Asią. Ona mówi do Ciebie, rozumie Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać wiele codziennych spraw. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą.

Co jeśli Asia nie zna odpowiedzi?

Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc, albo sprawa wymaga rozmowy z człowiekiem, automatycznie przekieruje Cię do doradcy.

Dlaczego warto skorzystać z Asi?

Asia nie zastępuje naszych doradców – uzupełnia ich pracę. Dzięki niej szybciej znajdziesz potrzebne informacje i łatwiej załatwisz wiele spraw bez czekania w kolejce.

Zobacz wszystkie pytania

Blog Banku Credit Agricole

Oferta banku